ПОДОЛОГІЯ

Врослий ніготь: причини виникнення, методи лікування та профілактики

• Ортопедичні захворювання.
• Травми пальців ніг.
• Генетична схильність.
• Цукровий діабет.
• Грибок нігтів (оніхомікоз).
• Надмірна вага або дефекти постави, які збільшують тиск на стопи.
Дискомфорт, хворобливі відчуття, почервоніння шкіри, набряклість, а за відсутності адекватного лікування та гнійні запалення – симптоми оніхокриптозу. Ігнорування проблеми або самолікування можуть лише погіршити стан пацієнта та спричинити ускладнення. Захворювання може швидко прогресувати, тому при підозрі на врослий ніготь рекомендуємо негайно записатися на консультацію до кваліфікованого фахівця-подолога в клініці «Excellence» у Святошинському та Голосіївському районі.

Стадії розвитку оніхокриптозу:
• Легка (почервоніння нігтьового валика, болючі відчуття під час ходьби).
• Помірна (виражене почервоніння та набряк шкіри, біль, початок запального процесу).
• Тяжка (гнійне запалення, кровоточивість, деформація та викривлення нігтьової пластини, гострий біль).

Лікування врослого нігтя в Києві
Нещодавно основним методом лікування врослого нігтя було його хірургічне видалення. Але такий спосіб характеризується тривалим реабілітаційним періодом, хворобливістю після операції та не виключає можливість рецидиву.
Кваліфіковані, досвідчені підлоги медико-косметологічних центрів “Excellence” на бул. Кольцова, вул. Вільямса та вул. Миру застосовують сучасні, ефективні, безпечні та безболісні методики лікування оніхокриптозу.

Фахівець визначає найбільш підходящий метод лікування врослого нігтя залежно від стадії розвитку захворювання. Якщо пацієнт звернувся до спеціаліста вчасно, на початковому етапі вростання, для вирішення проблеми може бути достатньо апаратної обробки нігтя, що вріс, і правильного домашнього догляду. Дотримання порад та рекомендацій допоможе уникнути повторного вростання нігтя. За наявності запального процесу фахівець призначить медикаментозне лікування. На жаль, більшість пацієнтів наважуються на візит до клініки лише коли перепробували всі народні засоби та посилили ситуацію.

Найсучасніший, ефективніший і затребуваний метод лікування нігтя – ортопедичний (ортоніксія). Його суть полягає в безопераційному та безболісному вирівнюванні нігтьової пластини та корекції напрямку зростання нігтя за допомогою спеціальних металевих чи пластикових конструкцій.
Для лікування врослого нігтя фахівці-подологи клінік естетичної медицини та косметології «Екселенс» у ЖК «Парковий», ЖК «Софія», ЖК «Венеція», встановлюють такі конструкції:
• скоби Фрейзера (класична конструкція може застосовуватися на будь-якій стадії вростання нігтя).
• 3-TO (використовується у найскладніших випадках).
• титанова нитка (корекція вростання, усунення потовщення, викривлення або відшарування нігтя).
Вибір технології залежить від форми, товщини та стану нігтьової пластини, ступеня деформації нігтя, виду вростання (одностороннє чи двостороннє) тощо.

Переваги ортоніксії:
• Ефективний безопераційний метод.
• Можна проводити на різних стадіях оніхокриптозу.
• Мінімум протипоказань, можна виконувати навіть пацієнтам із цукровим діабетом.
• Безболісна та швидка процедура (установка займає лише 20-30 хвилин).
• Естетичний зовнішній вигляд нігтя.
• Відсутність рецидивів.
• Миттєвий ефект відразу після встановлення.
• Відсутність дискомфорту.

Тривалість лікування індивідуальна, у кожного пацієнта залежить від багатьох чинників: стадії захворювання, наявності супутніх проблем стоп, інтенсивності зростання нігтя тощо. У середньому курс лікування врослого нігтя за допомогою скоб та пластин становить 1-2 місяці.

Профілактика
Щоб уникнути утворення врослого нігтя, дотримуйтесь таких важливих рекомендацій:
• Правильно виконуйте педикюр, акуратно обрізайте нігті по прямій лінії, уникаючи гострих кутів та глибоких зрізів.
• Носіть комфортне взуття за розміром.
• Уникайте травмування пальців.
• Дотримуйтесь правил гігієни, щоб уникнути зараження грибком.
• Регулярно відвідуйте подолога та не нехтуйте професійним медичним педикюром.

Фахівці МКЦ «Excellence» Борщагівка, «Excellence» Софіївська Борщагівка, «Excellence» Теремки рекомендують відвідувати подолога не лише за наявності проблем зі стопами, але й раз на 1-2 місяці з профілактичною метою. Дотримання цієї умови дозволить підтримувати здоров’я стоп та нігтів, вчасно отримати кваліфіковану допомогу спеціаліста, уникнути ускладнень та виникнення різноманітних проблем.