Діє акційна ціна 7500 грн за 1 зону

Потовиділення-це природна реакція на певні умови, такі як тепла погода, фізична активність, стрес, почуття страху або гніву. При гіпергідрозі ви потієте більше звичайного без видимих причин. Надмірне потовиділення, пов’язане з гіпергідрозом, зазвичай найбільш активно на руках, ногах, пахвових западинах, під грудьми і в паховій зоні через відносно високу концентрацію в цих областях потових залоз.

Симптоми та показання для лікування гіпергідрозу:
• Липкі або вологі долоні.
• Липкі або вологі ступні.
• Часте потовиділення без об'єктивних причин.
• Помітне потовиділення, що просочується через одяг.

У деяких людей симптоми гіпергідрозу настільки серйозні, що викликають збентеження, дискомфорт та занепокоєння. Це може вплинути на роботу, дозвілля, особисті стосунки, самооцінку та емоційний стан.

Найбільша проблема в лікуванні гіпергідрозу – це значна кількість людей, які не звертаються за медичною допомогою або через збентеження, або тому, що не знають, що існує ефективне лікування. На щастя, є кілька методів лікування симптомів.

Одним із найефективніших методів лікування гіпергідрозу Київ є внутрішньом’язові ін’єкції ботулінічного токсину А в області локалізації потових залоз.

Зони застосування:
• стопи;
• долоні;
• зона пахв;
• пахова область;
• зона під грудьми.
Ін’єкції блокують нервові рецептори, які запускають роботу потових залоз.

Лікування гіпергідрозу

Результат після процедури лікування гіпергідрозу в Святошинському, Подільському та Голосіївському районах:

пітливість в області введення усувається на 4-6 місяців.
Перші зміни пацієнти спостерігають вже через 3-5 днів, а максимальний ефект досягається через 2 тижні. Згодом активність потових залоз відновлюється. Для підтримки результату можна повторювати процедуру не більше 3 разів на рік.

Лікування гіпергідрозу

На консультації лікар проведе пробу Мінора (йодо-крохмальний тест для визначення зон підвищеної пітливості) і розпитає про характер потовиділення (в яких зонах виникає, як часто повторюються епізоди надмірного потовиділення, потіє пацієнт під час сну і т.д.). Перед призначенням процедури важливо встановити, чи можливі будь-які супутні захворювання, що викликають гіпергідроз (гіперактивність щитовидної залози, гіпоглікемія, менопауза, цукровий діабет і т.д.).

Протягом усього відновлюючого періоду обов’язково дотримуйтеся всіх рекомендацій фахівця, який проводив процедуру.

Лікарі-дерматологи клініки Excellence не призначають процедуру в наступних випадках:
• Вагітність.
• Лактація.
• Онкологія.
• Інфекційні захворювання.
• Хронічні хвороби в стадії загострення.
• Запальні процеси на шкірі в місцях передбачуваної ін’єкції.
• Алергія на компоненти препарату.

Лікування гіпергідрозу в МКЦ Excellence Борщагівка, Excellence Софіївська Борщагівка, Excellence Виноградар і Excellence Теремки – безпечна і ефективна процедура. Наші фахівці використовують тільки сертифіковані препарати, дотримуються всіх заходів безпеки і призначають процедури з урахуванням індивідуальних особливостей і побажань кожного пацієнта.