Лікування шкіри (акне)

Акне – це поширене хронічне захворювання шкіри, яке знайоме практично кожній людині. Від вугрової хвороби страждають багато людей в певний період свого життя. Акне часто розвивається у підлітків, але може проявлятися і в зрілому віці. Найчастіше акне вражає обличчя, шию, груди, спину і плечі. Захворювання викликається підвищеним виробленням шкірного сала, що призводить до закупорки сальних залоз і їх запалення. Надлишок шкірного сала є ідеальним середовищем для розмноження бактерій, які «живуть» в сальних залозах і в нормі ніяк не проявляють себе. Бурхливе зростання кількості бактерій призводить до розвитку вугрової хвороби, яка може проявлятися на шкірі у вигляді відкритих (чорних) і закритих (білих) комедонов, запальних папул, пустул, вузликів і кіст, які можуть привести до рубцювання і пігментних змін шкіри.

Показання для лікування акне:
• Вугровий висип на будь-якій ділянці тіла
• Жирна шкіра та жирний блиск, особливо в T-зоні
• Наявність «чорних точок» та «білих точок» (відкриті та закриті комедони)
• Розширені пори
• Запалені висипання

Фактори ризику розвитку вугрової хвороби:
* гормональні зміни в організмі (наприклад, в період статевого дозрівання або вагітності);
* прийом певних ліків;
* неправильно підібрані засоби по догляду за шкірою або косметика;
* неправильне харчування, шкідливі звички;
* генетична схильність.

Існує величезна кількість методів боротьби з акне – від засобів для вмивання і кремів до точкових косметологічних процедур, але не всі вони однаково ефективні. Не існує універсального рішення від прищів, адже кожен пацієнт по-різному реагує на лікування. Відвідування дерматолога-єдиний спосіб отримати повний і точний діагноз і кваліфіковане лікування, яке дозволить повністю позбутися від прищів і контролювати їх подальшу появу.

Лікування акне Київ виконується поетапно:
1) обстеження у лікаря, виявлення причин захворювання, аналіз клінічної картини, визначення стадії захворювання. При оцінці ступеня тяжкості дерматолог враховує розподіл, тип і кількість вугрів, а також наявність або відсутність рубців.
2) підбір найбільш підходящої схеми лікування.
3) здача аналізу на виявлення бактерій, які є причиною
4) запальний процес.
5) медикаментозне лікування.
6) проведення косметологічних і лікувальних процедур.
7) важливою умовою ефективності є чітке дотримання пацієнтом рекомендацій дерматолога по догляду за шкірою в період між сеансами і після завершення курсу лікування.

Лікування шкіри (акне)

У медико-косметологічних центрах Excellence застосовують різні методи для лікування вугрової хвороби: лазерне і медикаментозне лікування, доглядові і лікувальні процедури, а також плазмоліфтінг і мезотерапію.

Медикаментозне лікування акне (місцеве і пероральне) направлено на досягнення наступних результатів:
* Зменшення гіперактивності сальних залоз.
* Регуляція процесу кератинізації.
* Усунення запальних процесів.
* Боротьба з розмноженням бактерій.

Мезотерапія від акне:
це методика лікування багатьох захворювань шкіри, в тому числі і вугрової хвороби. Метод заснований на ін’єкційному введенні в верхні і середні шари дерми лікувальних коктейлів. До їх складу входять необхідні активні інгредієнти, мінерали, вітаміни, амінокислоти та інші корисні речовини. Мезококтейлі з антибактеріальною і антиоксидантною дією допомагають усунути акне і зняти запалення.

Плазмоліфтінг:
є одним з найбільш ефективних і дієвих в лікуванні акне. Введення в проблемні зони плазми власної крові людини, збагаченої тромбоцитами, стимулює регенерацію тканин, обмін речовин, прискорює вироблення колагену і еластину, сприяє загоєнню і регулює запальні процеси.

Хімічні пілінги при лікуванні акне у Києві:
можуть використовувати як самостійний метод лікування акне, так і в комплексі з іншими лікувальними заходами. Основна їх мета-видалення ороговілого шару шкіри, освітлення пігментних плям, очищення пор і їх звуження. Вид пілінгу (поверхневий, серединний або глибокий), а також його склад визначає лікар-дерматолог під час огляду і консультації.

Лазерна терапія та лікування акне:
заснована на специфічному впливі лазерного променя на проблемні ділянки шкіри, яке призводить до загибелі патогенних мікроорганізмів, знезараження і активізації клітин. Лазерна терапія може застосовуватися як самостійний метод позбавлення від вугрової хвороби, але кращих результатів можна домогтися, використовуючи її в комплексі з іншими лікувальними і косметологічними процедурами. Для якнайшвидшого відновлення шкіри після зняття запального процесу можуть бути рекомендовані лазерні шліфування апаратом Smart Xide dot CO2 Deka.

В результаті лазерної терапії можна домогтися таких результатів:
* Очищення і звуження пор.
* Видалення акне.
* Розсмоктування постакне.
* Підвищення місцевого імунітету шкіри.

Лікування шкіри (акне)

Акне – це захворювання, яке піддається лікуванню. Кваліфіковані фахівці-дерматологи клінік Excellence Борщагівка, Excellence Софіївська Борщагівка, Excellence Теремки нададуть консультативну допомогу, розроблять індивідуальний план косметологічних процедур і лікувальних заходів, які допоможуть позбутися від акне, а також усунути плями і рубці, в тому числі і постакне.