Трихология

Трихоскопія шкіри голови безкоштовна, при проведенні ін’єкцій для волосся за один візит

Волосся неймовірно чутливе як до зовнішніх факторів, так і загального стану здоров’я людини. Тьмяне і неживе волосся може вказувати на стресовий і неправильний спосіб життя, тоді як густе і блискуче волосся – ознака здоров’я. Трихологія використовує цілісний підхід до лікування, який враховує спосіб життя, харчування, а також наявні ознаки та симптоми.

Трихолог Київ – це фахівець, який вивчає структуру волосся, особливості шкіри голови, з’ясовує причини різних захворювань волосистої частини голови, проводить профілактику та, якщо потрібно, призначає лікування. Трихологи МКЦ Excellence займаються усуненням як медичних, так і косметичних проблем з волоссям та шкірою голови: від серйозних захворювань, таких як різні види алопеції, до загального стану, текстури та зовнішнього вигляду вашого волосся.

Показання:
• Випадіння волосся або облисіння;
• Проблеми шкіри голови;
• Проблеми з текстурою волосся;
• Себорея та себорейний дерматит;
• Свербіж шкіри голови;
• Обстеження та діагностика в трихології.

Причини звернутися до трихолога:

Відвідати трихолога рекомендується, якщо ви спостерігаєте у себе одну або кілька таких ознак:

• ВипадІння волосся або облисіння.

Кожен із нас щодня стикається з випаданням волосся. Під час сну, миття та розчісування ми втрачаємо в середньому від 60 до 100 волосків на день. Це нормальний фізіологічний процес, який відбувається в організмі будь-якої здорової людини. Але надмірне випадання волосся може спричинити сильне занепокоєння. Алопеція – це клінічний термін позначення будь-якого типу випадання волосся. Дуже важливо правильно встановити тип облисіння, щоб правильно його лікувати задля досягнення найкращих можливих результатів.

Є кілька методів лікування алопеції, такі як плазмотерапія, мезотерапія, застосування різноманітних лікарських засобів. Трихолог розповість про всі доступні варіанти і визначить, який метод лікування найкраще підходить для ваших індивідуальних потреб.

Проблеми шкіри голови.
Проблеми зі шкірою голови проявляються у вигляді лупи, сверблячки, почервоніння шкіри голови, висипки, а також серйозніших, запальних станів, таких як себорейний дерматит та псоріаз. Фахівець не тільки точно діагностує захворювання та його причини, але й призначить лікувальні шампуні та трихологічні процедури, які допоможуть вам ефективно контролювати небажані стани шкіри голови та позбутися їх. Існує низка факторів (стрес, дієта, алергія, ліки, сімейна спадковість), які можуть призвести до проблем зі шкірою голови. Трихолог на Борщагівці, Софіївській Борщагівці, Теремках та Виноградарі проаналізує всі причини та симптоми, щоб призначити результативне, цілісне лікування.

• Проблеми з текстурою волосся.
Проблеми з текстурою волосся (надмірно сухе або жирне волосся; ламке, тонке волосся, посічені кінчики) можуть бути викликані як зовнішніми факторами, яким ми піддаємо наше волосся (теплове пошкодження, використання гумок і шпильок, часто миття голови, часта хімічна завивка або професійне випрямлення і т.д.), і стресами, шкідливими звичками, неправильним харчуванням, нездоровим способом життя.

Проблеми з текстурою волосся зазвичай дуже добре піддаються відповідному лікуванню, якщо трихолог зміг виявити причину та призначити комплексне лікування.

Трихологія

На первинній консультації кваліфікований трихолог клініки Екселенс проведе всі необхідні обстеження, щоб проаналізувати причини, симптоми захворювання та багато інших важливих факторів, які допоможуть поставити правильний діагноз. Також наш спеціаліст проведе комп’ютерну трихоскопію.

Трихоскопія Київ – це діагностика стану шкіри голови, волосяних фолікул, структури волосся за допомогою трихоскопа, який багаторазово збільшує та відображає збільшене зображення на екрані комп’ютера. Завдяки чудовій візуалізації, спеціаліст-трихолог може уважно вивчити та об’єктивно оцінити стан волосся, шкіри голови, поставити точний діагноз та призначити найефективніше для кожного конкретного пацієнта лікування.

Вам не обов’язково мати проблеми з волоссям, щоб проконсультуватися з трихологом у клініках Excellence Борщагівка, Excellence Виноградар та Excellence Теремки. Ми будемо раді бачити всіх, кому потрібна порада щодо підтримки волосся та шкіри голови в ідеальному стані. Це знизить ризик випадання волосся та виникнення різних серйозних проблем з волоссям та шкірою голови. Профілактика краще лікування, і своєчасне звернення до фахівця допоможе заощадити час та гроші у довгостроковій перспективі.