Кути Джолі

УГЛЫ ДЖОЛИ

Кути Джолі — це ін’єкційна процедура контурної пластики обличчя. Корекція кутів нижньої щелепи в клініках Excellence виконується препаратами Juvederm Volux (Ювідерм Волакс), Juvederm Voluma (Ювідерм Волюма). Основний компонент цих препаратів-гіалуронова кислота, тому вони гіпоалергенні і сприятливо сприймаються організмом.

За допомогою філерів не тільки моделюються окремі риси обличчя. Процедура позитивно впливає на стан шкіри в цілому: філери омолоджують, зволожують, надають пружність.

Показання до контурної пластики:
• Асиметрія.
• Неправильна форма підборіддя і нижньої щелепи.
• Втрата обсягу в області вилиць.
• Невиражений овал обличчя.

• Вагітність.
• Лактація.
• Онкологічні захворювання.
• Гострі інфекційні захворювання.
• Хронічні хвороби в стадії загострення.
• Захворювання шкіри в області навколо рота.
• Алергія на будь-який з компонентів препарату.

Сеанс абсолютно безпечний і добре переноситься пацієнтами. Обов’язково дотримуйтеся рекомендацій лікаря, який проводив процедуру, тоді реабілітаційний період пройде максимально комфортно, а ефект збережеться надовго.

Яких результатів очікувати від контурної пластики кутів нижньої щелепи у Києві?
• Чіткі контури підборіддя і нижньої щелепи.
• Красиві виразні вилиці.
• Гармонійна форма обличчя.
• Зволожена, пружна, підтягнута шкіра без ознак старіння.

Кути Джолі

Процедура корекції кутів Джолі в Святошинському, Подільському та Голосіївському районах відрізняється високою ефективністю, для бажаного результату знадобиться всього один сеанс.

Тривалість ефекту залежить від препарату і індивідуальних особливостей організму пацієнта. Фахівці МКЦ Excellence Борщагівка, Excellence Софіївська Борщагівка, Excellence Виноградар та Excellence Теремки мають великий досвід у проведенні ін’єкцій краси. Ми використовуємо тільки сертифіковані препарати і дотримуємося всіх заходів безпеки.