Омолодження шиї і рук

Часто ми концентруємося на тому, щоб шкіра обличчя була ніжною, гладкою і доглянутою, але забуваємо про інші частини тіла, які також видають наш вік. Перш за все, це шия, зона декольте і руки. Як і на обличчі, втрата об’єму і вологи шкіри є головною ознакою старіння рук, шиї і декольте. Це призводить до зміни текстури шкіри, коли кістки, вени і сухожилля стають більш помітними. При неправильному догляді ці ділянки тіла можуть бути прямим показником вашого віку.
Сучасні процедури по омолодженню рук, шиї і грудей стимулюють вироблення колагену і відновлюють втрачений обсяг, зменшують гіперпігментацію і вирівнюють тон шкіри.

Показання:
• Утворення на шиї тяжів, що неестетично виглядають.
• Невиражені контури обличчя.
• В’яла, нееластична шкіра.
• Пігментація в зоні рук.
• Втрата елестичності шкіри.
• Кільця венери.

Мезотерапія, біоревіталізація, біорепарація.
Омолодження шкіри за допомогою ін’єкцій препаратів на основі гіалуронової кислоти, а також різних мезококтейлів. Після процедури шкіра зволожується, стає більш пружною, розгладжуються дрібні зморшки, активуються регенеративні процеси, а також синтез колагену і еластину, які повертають молодість шкіри.

Бланшинг шиї та декольте
Принцип цієї унікальної методики заснований на ін’єкційному заповненні зморшок філерами —Juvederm Volite (Франція) та інші. Препарат вводиться в найменші складочки і наповнює їх. В результаті усуваються поверхневі і середні вікові зморшки в зоні декольте і на шиї.

Нитковий ліфтинг.
Дана процедура являє собою підтяжку шкіри мезонитками. Під час процедури лікар вводить під шкіру мезонитки, які створюють міцний каркас і утримують м’які тканини, що сприяє ліфтингу, поліпшенню контурів і розгладженню зморшок.

Відновлення об’єму (волюмізація).
Це ін’єкційне введення спеціальних дермальних наповнювачів (філерів), які швидко відновлюють втрачений об’єм і розгладжують шкіру. Після ін’єкції Філер стимулює вироблення власного природного колагену. Процедура покращує зовнішній вигляд шкіри за рахунок зменшення складок, усунення обвисання шкіри, а також відновлення обсягу.

Омолодження шиї і рук
ArrowArrow

• Вагітність.
  • Період лактації.
  • Онкологічні захворювання.
  • Запальні процеси на шкірі в місцях проведення маніпуляцій.
  • Інфекційні хвороби.
  • Хронічні захворювання в стадії загострення.
  • Порушення згортання крові.
  • Алергічні реакції на компоненти препаратів.

Всі процедури для рук, шиї і грудей в клініках Excellence Борщагівка, Excellence Софіївська Борщагівка, Excellence Виноградар і Excellence Теремки проводяться кваліфікованими лікарями-дерматологами після попередньої консультації. Під час консультації фахівець оцінює стан шкіри і розробляє індивідуальний план лікування, що забезпечує досягнення найкращих результатів для кожного пацієнта.