IPL-терапія Lumecca — ефективне лікування та видалення розацеа, куперозу та судин

Курс з трьох процедур для зони обличчя – 7500 грн, замість 9000 грн

Причиною появи дрібних судинних сіточок і зірочок на обличчі та тілі є розширення стінок судин, втрата ними еластичності, порушення мікроциркуляції крові. Стійкі почервоніння на обличчі також можуть бути викликані генетичною схильністю, неправильним доглядом за шкірою, захворюваннями серцево-судинної системи та шкідливими звичками.

Основні причини виникнення:
• Різкі перепади температури довкілля.
• Надмірне скрабування обличчя, неправильний підбір та використання косметичних засобів догляду за шкірою.
• Відвідування соляріїв та перебування на активному сонці без використання захисних кремів.
• Гормональні зміни в організмі (вагітність, менопауза).
• Різні захворювання (гіпертонія, цукровий діабет).
• Шкідливі звички (паління та вживання алкоголю).
• Вживання гарячих, гострих продуктів та напоїв.

Схильні до розвитку розацеа та куперозу пацієнти будь-якої статі, але найчастіше ця проблема турбує жінок зі світлою шкірою.

Показання:
Фототерапія дозволяє успішно боротися з такими вродженими та набутими судинними патологіями:

• Купероз.
• Розацеа.
• Судинні зірочки.
• Гемангіоми.

На щастя, сучасні косметологічні методики швидко та ефективно можуть усунути судинні прояви та почервоніння шкіри, спричинене розацеа та куперозом.
Фототерапія – «золотий стандарт» у лікуванні судинних уражень шкіри. У клініках естетичної медицини та косметології «Excellence» у Києві видалення розацеа, куперозу та інших судинних патологій інтенсивним імпульсним світлом проводиться із застосуванням сучасного обладнання – апарату Triton InMode з використанням IPL-системи Lumecca.

Переваги IPL-терапії у Святошинському, Подільському та Голосіївському районі:
• Ефективність.
• Безпека та безболісність.
• Відсутність побічних ефектів.
• Відсутність реабілітації.
• Комплексне вирішення проблем шкіри.

Фото до/після:

Як проходить процедура видалення судин та куперозу:

Перед сеансом кваліфікований дерматолог МКЦ “Екселенс” на бул. Кольцова, вул. Миру, вул. Змієнка та вул. Рудницького проводить консультацію, щоб з’ясувати можливі причини захворювання, виключити протипоказання та призначити індивідуальну терапію.
Під час процедури дерматокосметолог обробляє проблемні зони інтенсивним імпульсним світлом. IPL-система Lumecca усуває судинні прояви на шкірі за допомогою селективного фототермолізу, працюючи вибірково лише за ураженими ділянками. Промінь світла «склеює» патологічно розширені судини, не ушкоджуючи здорові клітини шкіри. Процедура є абсолютно безпечною та комфортною.
Покращення стану шкіри спостерігається вже після першої процедури. Після сеансу дерматолог розповість про подальший догляд за шкірою. Для досягнення стійких результатів та запобігання розвитку рецидиву необхідно дотримуватися всіх рекомендацій спеціаліста.
Тривалість терапії є індивідуальною для кожного пацієнта і залежить від виду захворювання та ступеня вираженості симптомів. У середньому для повного усунення судинних проявів може знадобитися курс із 3-5 сеансів.

Результати
• Гладка шкіра без висипів та видимих судин.
• Вирівнювання та покращення кольору шкіри.
• Усунення почервоніння, локальних проявів запалення та судинних сіток.
• Звуження пор.
• Прискорення регенерації шкіри.
• Профілактика загострень захворювання.

Комплексний підхід у боротьбі із судинними патологіями багаторазово збільшує ефективність лікування. Грамотно підібрана терапія та корекція способу життя у поєднанні з професійними косметологічними процедурами дозволять надовго забути про клінічні прояви розацеа та інших судинних захворювань шкіри.

Видалення розацеа і куперозу із застосуванням IPL-системи LUMECCA в медико-косметологічних клініках «Excellence» Борщагівка, «Excellence» Софіївська Борщагівка, «Excellence» Виноградар та «Excellence» Теремки – це найпростіший, швидкий і безболісний спосіб знайти чисту, рівну шкіру!