Лікування грибка нігтів лазером

Оніхомікоз — неприємна інфекція, яка змінює зовнішній вигляд, текстуру нігтя і складно піддається лікуванню. Грибок може викликати потовщення нігтя, зміну кольору, появу неприємного запаху. При інфікуванні патогенний мікроорганізм руйнує ложе нігтя, утворюючи вогнища локалізації під нігтьової пластиною. Це ускладнює боротьбу з оніхомікозом, тому що прямий доступ ліків до грибка обмежений.

До недавнього часу варіанти лікування оніхомікозу обмежувалися місцевими кремами, спеціальними протигрибковими лаками для нігтів і пероральними препаратами. Але досягнення в галузі медичних технологій дозволяють застосовувати нові, ефективні методи терапії. МКЦ Екселенс надає лазерне лікування грибкових нігтів Київ (лазер Ліка-хірург). Лікування грибка нігтів Київ за допомогою лазера — це успішно зарекомендований метод боротьби з оніхомікозом.

Показання:
• порушення здорового блиску;
• виникнення плям або зміна кольору пластини;
• ущільнення або витончення пластини;
• скупчення ороговілих тканин під нігтьової пластиною;
• свербіж, почервоніння, запалення нігтьового валика.

Особливості лікування грибка нігтів лазером у Святошинському та Голосіївському районі:
• Перед початком лікування рекомендується здати аналіз на грибок, щоб підтвердити наявність інфекції і встановити вид збудника.
• Для забезпечення максимального проникнення енергії лазера перед проведенням першої процедури лазерного лікування оніхомікозу нігтьову пластину обробляє фахівець-подолог.
• Лазерний промінь проникає через ніготь на нігтьове ложе, де присутній грибок. Під впливом високої температури заражена тканина руйнується, видаляючи грибок.
• Курс лікування-від 6 до 10 процедур, кількість і періодичність яких залежить від виду грибка, площі інфікування і загального стану пацієнта.
• Крім сеансів лазерної терапії лікар-дерматолог призначає медикаментозне лікування в залежності від виду грибка.
• Для отримання найкращих результатів лікарі дерматологи працюють в тандемі з фахівцями-подологами. Раз на місяць подолог робить обробку нігтьової пластини (зачистку) від уражень грибковою інфекцією.
• Після курсу лазерної терапії пацієнт повинен дотримуватися рекомендацій дерматолога, щоб запобігти повторній появі грибка.

Лікування грибка нігтів лазером

Переваги використання лазера для лікування грибка нігтів:
• Показаний при всіх типах грибів.
• Висока ефективність.
• Немає побічних ефектів.
• Тривалість сеансу-близько 15 хвилин.

Лікування грибка нігтів лазером

Лікування грибка в клініках Excellence Борщагівка, Excellence Виноградар, Excellence Теремки і Excellence Софіївська Борщагівка проводять кваліфіковані, досвідчені фахівці-дерматологи і подологи з використанням сучасного обладнання. Ми гарантуємо високий рівень сервісу, якісну діагностику, високу ефективність процедур, індивідуальний підхід до кожного пацієнта і приємні ціни.