Консультація дерматолога

Дерматологія — область медицини, що вивчає структуру шкіри та її функціонування. Дерматолог Київ – це лікар, який спеціалізується на різних проблемах та захворюваннях, пов’язаних зі станом вашої шкіри, нігтів та волосся. Дерматологи займаються не лише медичними, а й естетичними проблемами, консультують, обстежують, призначають лікування та виконують різні косметологічні процедури.

Шкіра — найбільший орган у нашому тілі, який захищає наші внутрішні органи від шкідливих зовнішніх впливів, пошкоджень, бере участь у диханні, терморегуляції, обмінних та багатьох інших процесах. Якщо ви турбуєтеся про будь-які зміни на вашій шкірі (фотостаріння, хроностаріння, поява новоутворень або зміна їх зовнішнього вигляду, висип, свербіж, лущення тощо), вам слід подумати про відвідування дерматолога.

Показання для консультації у дерматолога:
• омолодження шкіри обличчя та тіла;
• наявність дефектів шкіри (рубців, шрамів, постакне);
• порушення пігментації (темні і світлі плями);
• лікування куперозу та розацеа;
• акне та постакне;
• діагностика новоутворень на шкірі;
• зниження еластичності шкіри, утворення зморшок.

Проблеми зі шкірою не виникають самі собою: вони можуть бути викликані вірусами, грибковими інфекціями, паразитами і навіть шкідливим впливом навколишнього середовища. Повірте, немає проблем зі шкірою, які можна ігнорувати!

Якщо ви відчуваєте печіння, свербіж і стягування шкіри, бачите почервоніння, лущення, висипання на шкірі або будь-які інші підозрілі симптоми, вам обов’язково потрібно звернутися до кваліфікованого дерматолога! Сучасна медицина знає кілька тисяч шкірних захворювань, тому лише фахівець зможе точно встановити причини проблем зі шкірою та поставити точний діагноз.

Самодіагностика та самолікування — це навряд чи хороша ідея. Не відкладайте візит до дерматолога доти, доки ситуація не погіршиться.
Хоча не всі шкірні проблеми відносяться до дуже серйозних захворювань, погодьтеся, краще вчасно перевірити своє здоров’я. Це успішно можна зробити в клініках Excellence Борщагівка, Excellence Софіївська Борщагівка, Excellence Теремки, Excellence Виноградар. Консультація досвідченого дерматолога-косметолога дозволить вам зрозуміти причини проблем зі шкірою та позбутися їх.

Консультація дерматолога

Які послуги ми пропонуємо:

• антивікові процедури для шкіри;
• лікування акне;
• лікування порушень пігментації шкіри;
• видалення шрамів, рубців, розтяжок за новими технологіями;
• дерматоскопія та видалення новоутворень (родинок, бородавок, папілом, кондилом тощо);
• лікування грибка нігтів;
• діагностика новоутворень;
• рекомендації щодо догляду за шкірою;
• очищення шкіри обличчя та тіла;
• пілінг шкіри;
• ін’єкційна косметологія;
• апаратна косметологія.

Консультація дерматолога

Наша команда досвідчених, кваліфікованих дерматологів на бул. Кольцова, вул. Миру, вул. Рудницького, вул. Змієнка готова допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем та лікуванні різних захворювань шкіри. МКЦ Excellence пропонує повний спектр дерматологічних та косметологічних послуг. Наші фахівці розглянуть кожен можливий варіант і виберуть найкращі процедури, що підходять саме для вашої шкіри.