ІН'ЄКЦІЇ КРАСИ

RESTYLANE: філери та біоревіталізанти для природної краси Вашої шкіри

Вікові зміни шкіри розпочинаються вже з 25 років. Під впливом різних несприятливих факторів зовнішнього середовища, неправильного способу життя, а також дефіциту деяких гормонів шкіра «в’яне»: втрачає природну вологу, здоровий колір та пружність, стоншується, з’являються зморшки, складки, порушується рельєф шкіри.

Дія навіть найдорожчих косметичних засобів короткочасна та поверхова. Вони здатні лише трохи зволожити епідерміс (верхній шар шкіри), але не можуть повною мірою забезпечити ідеальний стан дерми. За допомогою ін’єкцій гіалуронова кислота доставляється відразу в потрібний внутрішній шар шкіри, забезпечуючи миттєве зволоження, синтез колагену та стимуляцію процесів регенерації.

Restylane Київ у клініках Екселенс у ЖК «Венеція», ЖК «Парковий», ЖК «Софія», ЖК «Варшавський плюс» – це ін’єкційна процедура, призначена для зволоження та омолодження шкіри. Філери та біоревіталізанти Restylane® (Q-MED, Швеція) – це безпечні та ефективні препарати для зволоження шкіри та корекції вікових змін обличчя.

Показання та сфери застосування Restylane

Restylane – це лінійка біоревіталізантів та філерів на основі гіалуронової кислоти. Будь-яка область обличчя, позбавлена об’єму, пружності або гладкості, може бути покращена за допомогою ін’єкцій Рестилайн®. Різні види препаратів Restylane можуть використовуватися для вирішення таких завдань:

• розгладження зморшок навколо рота, очей;
  • корекція носогубної складки;
  • усунення мішків та темних кіл під очима;
  • покращення контурів обличчя;
  • збільшення губ Restylane;
  • додавання об’єму щокам;
  • омолодження шкіри рук, шиї та зони декольте.

Існує кілька видів філерів та біоревіталізантів Restylane Київ, кожен з яких вирішує конкретну косметологічну проблему.

Сімейство філерів Restylane® – один із найпопулярніших антивікових засобів для омолодження шкіри, зменшення зморшок, складок та збільшення об’єму губ. Філери Рестилайн Київ допомагають усунути темні кола та мішки під очима, поверхневі зморшки на обличчі, шиї, в зоні декольте, на руках, а також пігментні плями.

Біоревіталізація Restylane Vital та Restylane Vital Light призначена для вирішення проблеми зневоднення шкіри та для профілактики її старіння. Омолоджувальна процедура препаратом RESTYLANE® Vital та Restylane Vital Light забезпечує відновлення водного балансу, покращує еластичність та тонус шкіри, вирівнює тон обличчя, сприяє відновленню біологічного стану молодої шкіри.

Рекомендований курс біоревіталізації – 2-3 процедури з інтервалом 2-3 тижні.

На консультації дерматолог наших клінік у Голосіївському, Подільському та Святошинському районах визначить, який препарат із лінійки найкраще підходить саме Вам.

Переваги Restylane®:

• Restylane® Lidocaine – базовий філер для усунення зморшок та складок середньої глибини, також ідеально підходить для збільшення губ та корекції контурів обличчя.
  • Restylane – біологічно сумісні та біодеградовані препарати, які в процесі життєдіяльності організму розпадаються і природно виводяться з нього.
  • Миттєво розгладжує зморшки і робить шкіру гладшою, обличчя виглядає молодшим відразу після процедури. Повні результати можна оцінити за 1-2 тижні.
  • До складу препаратів входить лідокаїн. Це мінімізує дискомфорт та болючі відчуття, які Ви можете випробувати під час процедури.
  • Ефект контурної пластики зберігається в середньому від 8 до 12 місяців. Результати можна легко підтримувати, регулярно відвідуючи косметолога.
  • Сімейство препаратів Restylane® було розроблено для того, щоб індивідуальність та краса досягалися виключно природним чином.
  • Відновлювальний період триває лише кілька днів.
  • Широкий спектр можливостей препаратів Рестилайн Київ дозволяє дерматологам-косметологам наших центрів на бул. Кольцова, вул. Рудницького, вул. Миру, вул. Змієнка проводити процедури, повною мірою враховуючи стан шкіри та побажання кожного пацієнта.

• Вагітність/Лактація.
  • Онкологічне захворювання.
  • Порушення зсідання крові.
  • Алергія до компонентів препарату.
  • Інфекційні захворювання.
  • Гостра стадія хронічних захворювань.
  • Висипання або запалення на шкірі в області ін’єкції.

Побічні ефекти зазвичай мінімальні. Можуть з’явитися почервоніння та набряклість, які зникнуть протягом кількох днів. Під час відновлювального періоду необхідно дотримуватись рекомендацій косметолога щодо догляду за шкірою.

Дерматологи-косметологи та пацієнти клінік «Excellence» Теремки, «Excellence» Виноградар,  «Excellence» Софіївська Борщагівка, «Excellence» Борщагівка рекомендують Restylane® для приголомшливих та природних результатів!