ІН'ЄКЦІЇ КРАСИ

Ботулінотоксин – корекція зморшок та омолодження шкіри

Вас турбує поява зморшок на обличчі, шиї, в зоні декольте та виражена вікова в’ялість шкіри? Сучасна косметологія ефективно може вирішити ці та інші проблеми! Ін’єкції ботулінотоксину в Києві в клініках «Excellence» допоможуть вам у боротьбі зі зморшками та старінням шкіри! Наші фахівці використовують сертифіковані, якісні препарати всесвітньо відомих брендів Allergan (США) та Ipsen (Франція).

Ботулінотерапія – це безпечний та ефективний метод зменшення виразності та профілактики появи зморшок. Крім того, ботокс та Dysport успішно використовуються для лікування бруксизму (гіпертонусу жувальних м’язів), ясенної посмішки, корекції підборіддя, корекції платизми (м’язи шиї) тощо. Ін’єкції краси виконуються безпосередньо в м’яз і блокують нервові імпульси у ньому. Це знижує м’язову активність, що викликає утворення складок.

Показання для Ботоксу:

Дерматокосметологи МКЦ “Екселенс” на вул. Вільямса, вул. Миру, бул. Кольцова рекомендують ін’єкції ботокс та Dysport у таких випадках:

• Кролячі зморшки (горизонтальні складки на спинці носа).
  • Кисетні зморшки (вертикальні складки навколо губ).
  • Яснева посмішка (високе положення верхньої губи при посмішці, коли ясна над верхніми зубами помітно оголюються).
  • Лікування бруксизму (гіпертонусу жувальних м’язів).
  • Корекція платизми («м’яз молодості» – найбільший м’яз на шиї).
  • Корекція підборіддя (глибокі заломи на підборідді, гіпертонус м’язів, порушення контурів овалу обличчя).

Результати після Ботоксу:

• Розгладжування мімічних зморшок.
  • Гладка та підтягнута шкіра підборіддя, чіткий контур обличчя.
  • Омолодження обличчя та шиї.
  • Корекція ясенної посмішки.
  • Усунення симптомів бруксизму.

Перші видимі результати ін’єкцій можна оцінити вже на 2-5-й день після сеансу, а максимальний ефект настає через 2 тижні після процедури. Тривалість результату залежить від використовуваного препарату та дозування, а також від індивідуальних особливостей організму пацієнта. У середньому ефект зберігається протягом 3-4 місяців. 3 рази на рік можна виконувати підтримуючі уколи краси.

• Вагітність.
  • Лактація.
  • Онкологія.
  • Захворювання крові.
  • Запальні процеси чи дерматологічні захворювання шкіри у зоні ін’єкції.
  • Гострі інфекційні хвороби.
  • Загострення хронічних захворювань.
  • Алергія до компонентів препарату.

Перед процедурою Ботокс у Києві обов’язково потрібно проконсультуватися з кваліфікованим спеціалістом клінік естетичної медицини та косметології «Excellence» у ЖК «Венеція», ЖК «Софія», ЖК «Парковий». Лікар визначить, чи підходить вам ін’єкція Ботокс/Диспорт, виключить наявність протипоказань, призначить препарат і дозування, а після сеансу докладно розповість про правила, яких необхідно дотримуватись протягом реабілітаційного періоду.

Ботулінотерапія – це високоефективний та безпечний метод корекції зморшок та омолодження шкіри. Ін’єкції краси ботокс/Dysport у медико-косметологічних центрах “Excellence” Борщагівка, “Excellence” Софіївська Борщагівка та “Excellence” Теремки виконують кваліфіковані дерматокосметологи. Наші фахівці використовують лише сертифіковані препарати та дотримуються всіх міжнародних медичних протоколів.